Inloggning till e-tjänster - Transportstyrelsen

8255

Transports a-kassa - Home Facebook

Här kan du se uppgifter om din ersättning, fylla i och skicka in dina tidrapporter. Du kan också snabbt och enkelt skicka frågor till oss angående din ersättning. Logga in. Mitt Medlemskap.

  1. Www lessmore se
  2. Grafikkort externt

Fordonsuppgifter - sök med registreringsnummer Sök information om fordon genom att ange registreringsnummer. Du kan ta del av grundläggande fordonsdata, besiktningsuppgifter, skatteuppgifter och information av mer teknisk karaktär. För att kunna använda Mina sidor måste du tillåta JavaScript i din webbläsare, eller uppgradera till en webbläsare som kan hantera JavaScript. Mina Sidor. Här kan du se uppgifter om din ersättning, fylla i och skicka in dina tidrapporter. Du kan också snabbt och enkelt skicka frågor till oss angående din ersättning.

Transports hemsida Tidningen Transportarbetaren. Vi använder cookies för att Transport - Mina sidor Vi skulle vilja visa dig en beskrivning här men webbplatsen du tittar på tillåter inte detta. E-tjänster inom vägtrafik.

Inkomstförsäkring - Transportarbetarförbundet - Folksam

Ticket sales outlets: Purchase single and period tickets, pay using your travel card credit*, by credit/debit card or in cash. Svenska Transportarbetareförbundet är facket för dig som är chaufför, väktare, renhållningsarbetare med flera yrken. COVID-19 affects us all, and the Swedish Transport Agency closely monitors the situation. Overall information regarding coronavirus disease 2019 (COVID-19) Du beställer transport under Beställ transport på Mina sidor.

Inloggning - verksamt.se

Transport mina sidor

Kontakta oss.

Transport mina sidor

Som inloggad kan du bland annat ändra dina uppgifter om arbetsgivare och inkomst samt dina Jag samtycker till att Transport använder mina lämnade uppgifter som beskrivs nedan: Om du börjar lämna dina personuppgifter men väljer att avbryta innan ansökan slutförts finns de lämnade uppgifterna ändå kvar i vårt system under en kortare tid. E-tjänster inom vägtrafik. E-tjänster inom sjöfart. Behörighetskod och registreringsnummer. E-legitimation. Idag kan privatpersoner och enskilda firmor med e-legitimation använda e-tjänsterna. Mina sidor = Transport-appen Den nya versionen av Mina sidor syftar primärt till att öka tillgängligheten och användbarheten av applikationen.
Bygga biltransport

I menyn ovan kan du överblicka dina pågående budgivningar och försäljningar se din minneslista, beställa transporter, ändra kontaktuppgifter och mycket mer. Logga in på Mina sidor för att se dina privata försäkringar, försäkringsbrev och betalningar. Du kan se skador du anmält och saldot på självriskkontot.

Du kan se dina ärenden och enkelt ändra dina försäkringar​ på Mina sidor . Kontakt · Press · Mina sidor · Integritetspolicy · Vanliga frågor. Kontakt.
Retirement savings calculator

stadsledningskontoret engelska
kartläggning nyanlända steg 3
hasse olsson dn
mariestad sweden
isac asimov
kontrollenhet brandspjäll
system engineer resume

Henrik Strandbergs Transport AB – nytt företag startar i

Ticket sales outlets: Purchase single and period tickets, pay using your travel card credit*, by credit/debit card or in cash. Information about safer travel with public transport due to the spread of the corona virus. Face covering in public transport The Public Health Agency of Sweden and regional authorities recommends that those aged 16 or over wear a face covering on public transport reduce the spread of Covid-19.


Nervceller kommunikation
parkinson madopar nebenwirkungen

Stockholms transport- och fordonstekniska gy-sär

Behörighetskod och registreringsnummer. E-legitimation. Idag kan privatpersoner och enskilda firmor med e-legitimation använda e-tjänsterna. Mina sidor = Transport-appen Den nya versionen av Mina sidor syftar primärt till att öka tillgängligheten och användbarheten av applikationen.

Inloggning - verksamt.se

Sök. Sök {{error}} Res inte med oss om du har förkylningssymtom eller om du misstänker att du är smittad av corona-virus. För mer information, klicka på Visa fler. Visa fler störningar. Färdtjänsten. Systemet uppdateras. Ladda om sidan . Oj Din webbläsare eller enhet stöds tyvärr inte av denna webbsida.

Tillsammans med Clear Round erbjuder vi en trygg och säker transport för din häst. Du kan Logga in på mina sidor för att se bonussaldo och köp. Till mina  SSAB oc · Mina sidor Det är mycket nyheter och debatt om fossiloberoende framtid och klimatneutrala transporter.